מה אתה צריך ללבוש לראיון מכירות רפואי?

מה ללבוש עבור הראיון יכול לשמור על עבודה רפואי מחפשי עבודה בלילה כי זה סובייקטיבי כל כך. זה לא כמו חוקים אחרים מהר ומהר של ראיונות, כמו & ldquo: תמיד להביא את תוכנית 30-60-90 יום, & rdquo; או & ldquo; סגור תמיד לתפקיד. & rdquo; אבל הלבוש הראיון שלך חשוב בדיוק כמו הדברים האלה. איך אתה מתלבש עבור הפגישה הראשונה שלך יוצר רושם של אותך מנהל הגיוס & של הנפש ואת מגדיר את הטון שלך אינטראקציות עתידיות. רבים מועמדים עם כישורי מכירות מעולה אישורים כבר underermined על ידי פחות מקצועי מאשר התמונה שהם נוצרו על ידי מה שהם לבשו לראיון. מצד שני, ההלבשה טוב הראיון מראה מנהל הגיוס איך אתה הולך לייצג את החברה שלו. איזה תמונה אתה מקרין למנהל הגיוס?
סקר שנערך לאחרונה על ידי מנהלי המכירות הרפואיות שנערך על ידי PHC Consulting מצא כי מנהלי גיוס רוצים מועמדים שמבינים כיצד להקרין תדמית מקצועית: אחד שמרני ומסוגנן כאחד. נראה שחשוב מאוד במכירות הרפואיות, כך שהמועמד שמדגים את תפיסתו או שלה, מקבל נקודות רבות יותר בראיון.
מה הם אמרו דווקא?
מעל 50% ממנהלי הגיוס מצפים לגברים ללבוש חליפה מלאה (90% מצפים לקשר), וכ -30% מהם מעדיפים נשים ללבוש חליפה. אבל 78% מהם אומרים כי אם אישה לובשת חליפה חצאיות או חליפת מכנסיים לא משנה את החלטת הגיוס שלהם. מה שחשוב ביותר הוא שהמועמד יהיה נוח, שמרני, מקצועי ובטוח. אבל, הם מאמינים כי חליפות בכלל להראות את הכבוד שלך לראיון, ואת היחס שלך לעבודה.
הפרטים של המראה שלך משנה הרבה. כמעט 60% מהמרואיינים מבחינים במצבם של הנעליים של המועמדים. נשים אשר ללבוש עקב גבוה מדי נוטים להיות שלילי. יותר מ -90% מתכשיטים על תכשיטים (פחות מכך), תיקי תיק (צריך להיות באיכות טובה ובמצב טוב), ובושם / בושם (35% דחו מועמד לבוש יותר מדי ריח). תסרוקות צריך להיות נקי, מתוחזק היטב, מלוטש. מועמדים גברים הם הרבה יותר טוב עם & ldquo; נקי לחתוך & rdquo; תראה. שיער הפנים משפיע על הערכת המועמדים ל -82% מהמרואיינים.
מה עושים טעויות המועמדים? בגדים מקומטים, חליפות צמודות מדי, & ldquo; trashy & rdquo; תינוקות, מסטיק, מלים גסות, אישים נועזים, קשר עין רב מדי (או מעט מדי), או בגדים שמרגישים לא נעים עד כדי כך שהמועמד עובר את דרכו דרך הראיון.
אז אתה רואה, הופעות למשוך תשומת לב שלילית לגרוע מהמסר שלך, ולכן אתה & מחדש את האדם הטוב ביותר לתפקיד. מקצועי, מלוטש מועמדים מסוגלים לשמור את המיקוד של הראיון שבו היא שייכת, והם אלה אשר מקבלים את ההצעה.

מודעות פרסומת